Waarom Relatiegeschenken bedrukken?

De 10 reden waarom relatiegeschenken werken.

1/ Een relatiegeschenk is origineel, zeker niet outbollig.
Zijn relatiegeschenken achterhaald? NEE zeker niet. Relatiegeschenken zijn nog steeds een must en cool om te geven en te krijgen. Kom niet aan bij u klant met een gift die er niet toe doet zoals een eenvoudige Chinese pen of muismat. Relatiegeschenken moeten in lijn zijn met de marketing voor uw merk en/of product. Geef het juiste relatiegeschenk wat past bij uw merk, product, service, dienstverlening en communicatie. De Dopper drinkflessen, Senz paraplu’s en toppoint pennen zijn hot en cool hebben een uitstekende kwaliteit, uitstraling en hype gehalte waar u als merk van kunt mee profiteren. Wij personaliseren deze artikelen en uw bedrijfsnaam is langdurig in beeld bij klanten en gebruikers. ZO HOORT EEN PROMOTIE-ARTIKEL OF RELATIEGESCHENK TE ZIJN!

2/ Relatiegeschenken maken indruk tegen geringe kosten.
Een advertentie of media campagne zijn vele malen duurder dan een goed gekozen relatiegeschenk. Het juiste promotieartikel heeft een lagere levensduur dan een advertentie in de krant of tijdschrift. Bidons of een simpel memoblokje van 50 vel levert u meer klant contacten op. Iedere keer als een gift gebruikt wordt is uw bedrijfsnaam in beeld. Herhaling is de manier om uw naamsbekendheid te vergroten. Alleen met een Google adwords campagne zal uw conversie hoger zijn.

3/ Relatiegeschenken voor een betere klant relatie
De emotionele waarde van een relatiegeschenk moet je niet onderschatte. Het persoonlijk geven van een gadget of ander geschenk met een emotie kan bij geen ander communicatie middel. Een geschenk spreekt je doelgroep aan en je hebt gelijk contact op een andere ontspannen manier. Emotie is prima te gebruiken om je klant te stimuleren meer uit een actie of verkoopdoel te halen.

4/ Persoonlijke cadeaus met emotie en betrokkenheid
Je kent de klanten uit je eigen klanten kring, laat zien dat je weet wat ze beweegt. Met het juiste geschenk bind je ze nog meer aan je bedrijf. Laat je bestaande klanten meer kopen is een marketing wijsheid die nog steeds opgaat, dit is goedkoper en makkelijker dan nieuwe klanten binnen halen. Maak cadeaus persoonlijk, uw klanten weten vaak jaren later nog van wie ze iets gekregen hebben.

5/ Gifts geef je aan de juiste personen, je doelgroep
In tegenstelling tot mailing ’s, folders, advertenties enz. enz. geef je een relatiegeschenk aan de juiste persoon die voor jou bepalend is binnen een bedrijf of organisatie. Je bereikt direct je doelgroep zonder verspilling. Je reclamebudget komt op de juiste plaats terecht. Je kan de boodschap 1 op 1 aan je doelgroep vertellen. Welk reclame middel is zo effectief.

6/ Het personaliseren, bedrukken, heeft veel meer mogelijkheden gekregen
Waar je vroeger 1 of 2 drukkleuren op een promotieartikel kon drukken zijn er tegenwoordig veel meer mogelijkheden. Sinds het intrede van de digitale druktechniek kan je nu full colour drukken op bijna alle vlakke kunststof artikelen. Het drukken van kleine aantallen of foto’s is geen probleem meer. Ook het aantal artikelen is enorm uitgebreid. Binnen 3-5 werkdagen zijn er 10.000 de artikelen te bedrukken. Dit biedt voor u de mogelijkheid bij elke actie, beurs of evenement een passende gift te krijgen.

7/ Nieuw is het digitale relatiegeschenk
Ook digitaal zijn er tegenwoordig gifts en geschenken te bedenken. Games of software in u eigen huisstijl. Screensaver als aandenken aan een geslaagd evenement. We zien ook steeds meer dat er in plaats van een bedrijfslogo alleen nog maar een WWW adres op een gadget gedrukt wordt.

8/ Gifts en presentjes worden dankbaar in ontvangst genomen
Wordt reclame, maling, spam, online advertenties vaak gezien als irritant. Een promotie artikel of geschenk is verrassend en tovert een lach op het gezicht van de ontvanger. Een goed promotieartikel is van blijvende waarde en zal bewaard worden. Uw bedrijfsnaam of actie blijft lager in beeld dan welke actie dan ooit.

9/ Promotie artikel als versterking op tv en Pr activiteiten
Laat promotieartikelen uw andere acties versterken. Verhoog uw verkoop door klanten een cadeau in het ver uitzicht te stellen bij het behalen van een verkoop doelstelling. Klanten sparen graag, denk hierbij aan de voetbal plaatjes, moestuintjes enz., dit kan voor elke doelgroep. Lok uw klanten naar u toe met een leuke attentie. Laat een promoteam

10/ Uw concurrent is ook actief en origineel met geschenken
Misschien niet het beste argument, maar wel een waarheid waar je niet om heen kunt. U kunt er niet omheen om uw relaties, bezoekers en prospecten te voorzien van premiums, gifts of aandenken aan evenementen. Om op te vallen zal u of uw leverancier steeds creatiever moeten zijn. De volgende artikelen zijn erg populair en kunnen breed ingezet worden.

Kleding, pennen en andere schrijfwaren, mokken, kopje en ander keramiek, kalenders, bureau artikelen, elektronica, tassen en telefoon accessoires.

Al deze artikelen zijn te personaliseren in uw huisstijl, met de moderne druktechnieken is het full colour bedrukken kwalitatief hoogstaand en zeker van toegevoegde waarde voor: zakelijke contacten, programma’s gericht op dealers, verhoging van de motivatie bij uw eigen werknemers, beurzen, product marketing, feeld marketing, pr en communicatie, je zelf in de markt zetten als ZZP’er. 

Wij denken graag met u mee!

Team relatiegeschenkenhuis.

Laatst bekeken